مذهبی

 

ادم سر راه به سه مرد سیاه وسه مردسفیداز مرد سفید برسید:

 

تو کیستی؟گفت:من دوستی هستم.دومی:توکیستی؟من خوبی هستم.سومی:من هم تبریک هستم.

 

 وسه مردبعدی دشمنی وبدی وحسادت نام داشتند ادم گفت:اگر شما

 

بروید توی جسم ادم بس سه مرد سفید کجا میروند؟ان ها گفتند:وقتی ما میرویم ان جا  مردهای سفید ازان 

جا میروند 

بچه ها امید وارم فقط سه مرد سفید در جسم شما باشند

بچه ها نظر بدید هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مائده



نظرات شما عزیزان:

محدثه صابری
ساعت18:22---7 ارديبهشت 1392
= DD

زهراشيباني
ساعت17:14---29 فروردين 1392
سلام مائده جون خيلي مطلبت جالب بودخوشم اومدخيلييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, | 7:9 بعد از ظهر | نویسنده : معصومه |